Volgers

Pagina's

woensdag 28 december 2011

Winter wishes



Vorige week zag ik op de club van Tiets dat je een leuke digistempel
 kon aanvragen bij Little Miss Muffet.
Zo kreeg ik een digi van "Saffron", en heb er deze kaart meegemaakt


De foto is niet zo heel erg mooi, het is nu te donker voor een betere,
Zal morgen een nieuwe maken en plaatsen.

Ik heb papier van DCWV gebruikt, The Winter Magic matstack.
De randen zijn geponsd met een MSpons, Doily Lace.
Het afdrukje is gesneden met een spellbindermal, classic oval en scalloped oval.
Op het afdrukje heb ik Liquid Applique gebruikt om een "bont" effekt te krijgen.
De kristallen zijn gesneden met een creatable LR 0124.
En de banner is een shapeabilitie, Ribbon Banner.
Verder heb ik lint en bloemen gebruikt en wat strass-steentjes.
De tekst is van Nicole.

Ik wil met deze kaart mee doen aan de challenge op de
Little Miss Muffet blog.

Bedankt dat jullie steeds langs komen en leuke reacties plaatsen,







10 opmerkingen:

  1. So beautifull card, great layout with Saffron!
    thanks for playing with us at little miss muffet this week
    hugs
    céline GDT member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Ditta! I love the winter colours and the fluffies!

    Thanks for joining us at Little Miss Muffet Stamps!

    Arabella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saffron looks beautiful on such a pretty layout with an amazing colour scheme.

    Thank you for sharing with us at Little Miss Muffet Challenges.

    Hugs Shirley x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ditta,
    Je kaart is weer prachtig geworden.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ditta! Schattige afbeelding en mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai lieve donder,

    Alles bewonderd....wat maak je toch een zalig sfeertje op je kaart.

    Ook voor jou en je lief, een mooi 2012...en ga je vast zien he...ik duim.

    Dikke opperknuf,
    Anietje X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMGness! Great card. Love the flowers and the coloring! Thanks for joining us for our anything goes challenge at Little Miss Muffet.

    Cleota
    DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een hele leuke digi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great winter card! The fluffy pieces are so perfect! I like those flowers on top of the snowflakes, too!

    Thanks for playing at Little Miss Muffet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous layers. Love love love her muff and hat.

    Thanks for joining the Little Miss Muffet Stamps - Anything Goes Challenge #25 and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!