Volgers

Pagina's

zondag 4 december 2011

Nog maar eentje...



Ik heb nog een kerstkaart klaar.
Nu een met een digi van Pink Cat Studio.




Ik heb designpapier van Bo Bunny gebruikt, Midnight Frost.
Het is papier van vorig jaar, maar zo mooi!
Het afdrukje is van Pink Cat Studio, en heet Betty Hot Cocoa.
En is speciaal voor de club van Tiets gemaakt.
Ik heb Betty ingekleurd met distressinkt, en uitgesneden met spellbinders Deckled Rectangles.
De blaadjes zijn gesneden met een Creative Shape cl cs 04, van Crealies.
De tekst is er een van Nicole.
Lint, bloemen en strassjes komen uit eigen voorraad.

Deze kaart doet ook mee met de uitdaging op de blog van Nicole.

Tot de volgende keer,







3 opmerkingen:

  1. Wat een grappige stempel, heel leuk kaartje zo met dat gescheurde papier!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke vrolijke kerstkaart Ditta! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart met een geweldig leuke stempel erop Ditta. Moeie kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!