Volgers

Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Lantaarntje...



Vanmiddag heb ik dit lantaarntje gemaakt.




Het patroontje komt uit het boekje Don & Daisy.
Had het bij Dili gezien, en vond het een heel leuk ding.
Ik heb designpapier gebruikt van Maja Design, Vintertid.
Het cardstock is van papicolor.



 
Verder heb ik de kerstboompjes, kersttak en bloemen gesneden met creatable's, van MD.
Brads, lint en strassjes komen uit eigen voorraad.


Iedereen bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze altijd met genoegen!
Fijn weekend allemaal...







6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Ditta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie lantaarn Ditta! Heel leuk met de kerstbomen erin! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ditta,
    Wat is je lantaarn super gaaf geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie lantaarn heb je gemaakt.
    Ik heb even bij je andere creaties gekeken, je maakt mooie dingen, ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!