Volgers

Pagina's

zondag 27 november 2011

Heidi.



Wat een wind, hier waaien we bijna weg.
En er vallen hele pittige buien.
Maar dat betekend dat ik weer een kaart klaar heb.
 Gistermiddag heb ik een laserprinter gehad van m'n echtgenoot.
Wat een vooruitgang, nu kan ik eindelijk een digiprint op aquarelpapier maken.
En dan inkleuren met distressinkt, zonder dat de heleboel vlekt.


De digi is van Sylvia Zet van Weestamps. Ze heet Heidi.
Ze is (hoe kan het anders) ingekleurd met distressinkt.
Het designpapier is van My Minds Eye, Lost & found Christmas.
De kerstbomen zijn gesneden met een creatable,
 en de rand om het afdrukje met een scalloped oval van Spellbinders.
Een lintje uit voorraad en de tekst is van Nicole.

Ik heb de volgende kleuren inkt gebruikt:
Tattered Rose
Worn Lipstick
Fired Brick
Aged Mahogany
Forest Moss
Tumbled Glass
Brushed Corduroy
Vintage Fhoto
Walnut Stain

Ik doe met deze kaart mee met de challege's van:
Christmas Challenge (with sketches) blog, volgens sketch.
Scrap-cards Challenge-Blog, kerstkaart met kerstbomen.

Leuk dat je weer even langs kwam,






7 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje!!! Een super mooie kaart Ditta, prachtig van kleur, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, beautiful colours. thanks for joining us at Christmas Challenges [with sketches}
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart en een hele leuke schattige afbeelding! Ook geweldig gekleurd!! Leuk met de kerstbomen erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ditta,
    Wat een super mooie kaart is het geworden en erg mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ditta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ditta!! Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifu card, gorgeous papers and your colouring is perfect. Thanks for joining us at CCWS
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!