Volgers

Pagina's

maandag 8 augustus 2011

Kerst....


Hallo allemaal,
na alle dingen die in juli gebeurd zijn, hebben we eerst even vakantie genomen.
Drie weken in de caravan in Limburg, we zijn weer uitgerust en kunnen er weer tegen!

Gisteren heb ik eindelijk deze kerstkaart af kunnen maken, hier was ik in juli al aan begonnen.



en deze heb ik er maar gelijk achter aan gemaakt.



Het dessinpapier is van Pretty Papers, Songbook.
Cardstock van papicolor, en een kanten kleedje van de blokker.
De kersttak is gesneden met een nieuwe craetable, de bloem met een oude!
De stempel is van Karen's Doodles, Christmas Moose.
Die heb ik gekocht in Gulpen, bij Harlekino.
Dat is zo'n leuke winkel, alleen niet voor m'n portomonee, die komt daar altijd leeg vandaan.
Als wij op ons vakantieadres zijn, ga ik daar altijd even langs.

Ditta.


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!