Volgers

Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

Home is....


where the heart is.....


Vandaag weer even tijd gehad om een leuke kaart te maken.
De digi komt weer van internet van de blog van Beccy.
Zij heeft heel veel free digi's.



Ik had van de week deze kaart op haar blog gezien, en heb hem gelift.

Het papier is een pretty paper bloc, Eline's baby's.
De digi komt van Beccy, en is ingekeurd met copic's.
De tekst heb ik zelf afgedrukt met Word 2007, en uitgeponsd.
Verder heb ik lint en een roosje met blad gebruikt.
De bovenrand is geponsd met een MSpons, doily lace.

Een lekkere snelle, maar heel leuke kaart.
Weer eens een ander model.

Een fijne avond allemaal, en veel liefs,

Ditta.






3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!