Volgers

Pagina's

vrijdag 20 mei 2011

Tatty Teddy



Vanmiddag heb ik weer een afdrukje ingekleurd, een stempeltje van Tatty Teddy.
Deze stempel is een free gift bij de nieuwe Creativity.
En ik heb zonet er een kaart mee gemaakt:



Teddy is ingekleurd met copic markers, de kleuren C0, C1 en C3,
alleen voor het neusje is B 32  gebruikt.
De sketch komt ook uit deze Creativity.
Ik heb cardstock gebruikt van papicolor en dessinpapier van een onbekend merk.
Verder voor de kleine bloemen en blaadjes heb ik heel oude ponzen gebruikt.
De tekst hoort ook bij dit stempelset, evenals wat hoekstempeltjes.
De bloemhartjes zijn hele kleine strass steentjes.

veel liefs,  Ditta.






2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!