Volgers

Pagina's

zondag 1 mei 2011

Season's Greetings



Ik heb vandaag eindelijk weer eens een kaart kunnen maken.
Er is de afgelopen weken zoveel gebeurd, daardoor heb ik nergens tijd voor gehad.
Het is een kerstkaart geworden, gelift naar een idee uit de nieuwe Marianne.




 
Ik heb cardstock gebruikt van Bazzill Basics 'kraft'
en het dessinpapier is van Eline 'Country Christmas'.
De doily is gesneden met een creatable, het plaatje komt van internet.
Ik heb verder een kanten kleedje, een lintje en wat pareltjes gebruikt.
De takjes zijn geponsd met een pons van MS,
 de bloemen komen uit eigen voorraad, evenals het bedeltje.
De tag is gemaakt met het zogenaamde 'billenponsje'
en waar de tekst vandaan komt, dat weet ik niet meer.

Tot de volgende keer,
veel liefs....  Ditta.





1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!