Volgers

Pagina's

zondag 22 mei 2011

Draakje (Autumn Happiness)



Een tijdje terug heb ik bij Wee stamps een paar hele leuke digistamps gekocht,
waaronder deze schattige draak.



Het dessinpapier is van My Mind's Eye, Bloom and Grow.
Een al wat ouder paper pad, had het nog nooit gebruikt, hele lieve kleurtjes.
Het afdrukje uit gesneden met een nestabiliti en de rand met een scallopd oval.
Ik heb zelf een kleine tag gesneden en er een tekst op gestempeld.
Verder heb ik wat touw en 3 knoopjes gebruikt.



Het draakje heb ik ingekleurd met m'n copic's.
Ik heb deze kleuren gebruikt:


Nu ik m'n copic's meer gebruik, gaat het steeds beter.
Maar boy o boy, het blijft een hele klus.

tot de volgende keer, liefs....
Ditta.





3 opmerkingen:

  1. he he wat een gaaf kaartje weer

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje ditta
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!! Een leuke afbeelding, echt schattig en heel mooi gekleurd! Prachtig geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!