Volgers

Pagina's

zondag 10 april 2011

Vintage Tag



Op Scrap-Cards Challenge blog is de uitdaging om een tag te maken,in vintagestijl.
Ik heb er deze tag voor gemaak:



Het is de eerste keer dat ik een tag-kaart gemaakt heb.
Was best even puzzelen.

Ik heb papier gebruikt van Eline, Old Fashioned Nursery.
Verder bruin cardstock, een doily, roosjes en een parelswirl.
Blaadjes geponsd, met een Flower pons.
Twee bruine swirls, gesneden met een creatable.
De afbeelding komt van internet.

Dit is m'n tweede post voor vandaag, ondanks het mooie weer ben ik lekker bezig geweest.

Tot de volgende keer,

Ditta.



4 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Ditta,lief plaatje,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ditta wat een prachtige tag heb je gemaakt en dit voor de eerste keer geweldig.
    Bedankt voor het mee spelen op het Scrap Cards Challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geworden zeg en dat voor de eerst keer knap werk van jou hoor
    tot donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie vintage tag ditta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!