Volgers

Pagina's

maandag 4 april 2011

Nothing can make me.....

happier then loving you.





Ik heb zonet deze kaart afgemaakt, was er gistermiddag aan begonnen.
Maar niet klaar gekregen, dus nu even gedaan.
 Heb papier van de action gebruikt, daar hebben ze echt leuk spul!
Het afdrukje is van Wild Rose studio, Louis with heart.
Dat heb ik gesneden met nestabilitie's scalloped squeares.
Een rand geponsd met een MS Doily Lace.
Blaadjes en takjes met een pons van Nellie Snellen geponsd.
En de tekst is van Stampinback.

Tot de volgende keer,
Ditta.






2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig, lief kaartje heb je gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ditta,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!