Volgers

Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

Gablebox

Goedeavond allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een gableboxje gemaakt,wat een leuk ding om te maken!
Het patroontje kwam van internet, van de blog van Tineke.
Ik kwam dat per ongeluk tegen.
Ik heb er dit van gemaakt:


Ik heb dessinpapier van Papermania gebruikt, Blueberry Hill,
heel mooi papier met allemaal roosjes.
Heb twee randjes sneden met een mal van Crealies, nr 12, op de cutlebug.
De bloemen heb ik met een beetje distress inkt gekleurd.
De takjes zijn geponsd met een pons van MS.
Daarna de boel opgevuld met snoephartjes!

Veel liefs,  Ditta.




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel, schitterende kleuren en leuke details!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    hij is gaaf en die snoepjes er in jammie jammie

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!