Volgers

Pagina's

maandag 7 februari 2011

Challenge create4fun 79 week 06

Hallo allemaal,

Ik doe van de week weer mee met de challenge van create4fun .
Heb zonet de kaart gemaakt, en op de foto gezet.
Ik hoop dat tie goed te zien is, want, natuurlijk liet ik een lampje kapot vallen.
De foto is nu gemaakt met maar een lamp.
Deze week is de sketch gemaakt door Anne-Marije:


Ik heb m'n lieveling kleur gebruikt, paars.



Het papier is van Papermania, Capsule collection, Heather Paper Pack.
Verder een doily en wat roosjes.
De takjes zijn geponsd met een pons van MS.
Het stempel afdrukje is van  Whiff of Joy, Willow met bloemenmand.
Dat lag al heel lang ingekleurd klaar, en dat heb ik nu gebruikt.
Willow is ingekleurd met Derwent colorsoft, alleen weet ik niet meer met welke kleuren.

Veel liefs,  Ditta.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!