Volgers

Pagina's

dinsdag 25 januari 2011

Little Mermaid......

Hoi hoi, allemaal.
Ik heb maandagavond deze kaart gemaakt, moest niet zoveel meer aan gedaam worden.
Heb dit idee gezien op internet, en vond dit zo leuk, dat ik hem gelift heb.
In het rondje zit mica, dit is door de cutlebug gedraaid met de embossingmal: Snowflake's.
Maar dat is op de foto niet goed te zien.


Ik heb zalmroze papicolor gebruikt, nr 25.
En papier van een oud paper pad van BG: Two Scoops.
De stempel komt uit de Bon Voyoge Collection, little Mermaid Tilda.
Tilda is ingekleurd met Distress inkt, ben alleen vergeten de kleuren op te schrijven.
Heb wat accenten aangebracht met stickels.
De bloemen zijn gesneden met mallen van Creatable en de tak met blaadjes ook.

Groetjes  Ditta.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!