Volgers

Pagina's

woensdag 12 januari 2011

Create4fun challenge week 02





Deze week doe ik weer eens mee met de challenge van Create4fun.
Een kaart maken naar de sketch van Anne-Marije:



Ik heb papier gebruikt van Docrafts nl. Penelope & Percy.
Eigenlijk kerstpapier,maar deze is altijd te gebruiken.
De stempel is een free gift bij de Papercraft van januari, een Daisy & Dandelion stempel.
De bloemen heb ik met Distressink bewerkt en daarna met Glimmer Mist: Dazzling Diamonds, bespoten.
Op de foto zie je er niet veel van, maar de bloemen glinsteren heel mooi!
De randjes naast het geblokte papier zijn gesneden met de creative Bordermal nr 10, van Crealies.
De grote open bloem is gesneden met een creatable.

Groetjes  Ditta.







1 opmerking:

  1. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt met mijn sketch! Prachtige kleurencombinatie.
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!